tisdag 13 december 2011

Sammanfattning träning v.49-50

Pimpat adventsljusstaken med fynd från marknaden
i helgen. Tredje ljuset tänt.
Nu är det nära! :)


Lucia, lucia, lucia! Vilken härlig dag. Sett ett jättefint tåg av åk 4-5 på ekbacken. Ikväll ska vi till malmaskolans matsal och titta på Cappen och hans förskoleklass när de lussar. Stora killen.


Är inne i ett härligt träningsflow just nu. Förra veckan såg ut så här:

Måndag: Innebandy 1 h
Tisdag: Fys - styrka, spänst, uthållighet, 2 h
Onsdag: Kettlebellträning hos Jill 1h
Torsdag: Fotbollsträning - Teknik, styrka 1,5 h
Fredag: Vilodag
Lördag: (Fotbollsträning inställd) Istället ett löppass intevall 30 min + styrka överkropp
Söndag: Styrka och spänst ben, mage, rygg, löpning 1,5 h

Denna vecka ser ut så här:
Måndag: Kettlebellträning med Jill 1,5 h
Tisdag: GGs fyspass på egen hand med min kompanjon Sälen. Ca 1 h
Onsdag: Vilodag på grund av julbord!!
Torsdag: Fotbollsträning - Teknik, styrka 1,5 h
Fredag:  Gym el. PW
Lördag: Fotbollsträning - spel, styrka, spänst, löpning 2h
Söndag: Gym el. PW

Jag har orken, lusten och motivationen och jag hoppas verkligen att det håller i sig. För rätt som det är vaknar man upp en morgon och känner sig trött, depp och omotiverad. Njuter medan jag kan!

Har lite jobbångest då skolan ringer och lägger till arbete på mitt schema. Kul med mycket jobb såklart, men jobbigt att ställa in sig på en sak och några timmar senare behöva ställa sig in på en annan. Är mer avslappnad när jag vet vad som står på mitt schema. Imorgon ska jag vara elevassistent, sen vidare till fritids, och på torsdag är jag elevassistent och sen idrottslärare. Mycket olika grejer att förbereda sig mentalt inför. Man ska inte gnälla, men stressmagad som jag är blir jag lite nervig förstås..

Kram kram

Inga kommentarer: