söndag 18 december 2011

Halsont, 30-års kalas och julbak

Tredje natten med halsont och som läget känns just nu lär det bli en fjärde också. Helvete vad ont det gör när jag sväljer. Förkylningen har även vandrat vidare upp i näsan och satt sig där. Träningen på tisdag känns långt bort just nu. :( Undrar även hur det blir med jobbet imorrn..

Var på Gurras 30-års kalas igår och det kanske är dels därför min hals känns värre idag. Men det var himla trevligt och ASGOD mat! Italiensk buffé från Tinas catering, helt i min smak.

Åkte hem rätt tidigt och idag tog jag och B lååång sovmorgon. Två söndagar i månaden har vi tillsammans då vi kan sova hur länge vi vill, då har vi varken kids eller fotbollsträning att tänka på. Jag har slagit in de sista julklapparna och sedan har vi bakat julgodis tillsammans. Nyttigt julgodis såklart! Saffransbollar, energiknäck och choklad med frukt och nötter. Med inspiration från Jill. Knäcken blev sådär men de andra sakerna ser jag fram emot att sätta tänderna i.. :)

För att klara nätterna..

Fjärde ljuset tänt, snö på backen och julbak här hemma.
Det kallar jag mys det!  


Kram kram

1 kommentar:

Mamman sa...

Skönt med sovmorgon men det låter som du skulle behöva bädda ner dig ett par dagar till! Vi gjorde lite onyttig men god knäck här igår ifall du vill ha att bjuda på ;-)