torsdag 27 februari 2014

Nyklippt och ompysslad

Idag har jag någorlunda koll på mitt liv igen. Lagom som att jag bestämt mig för att "fokusera på att inspirera istället" missar jag att vår föreläsning börjar kl. 12 och inte kl. 13 samt att min lön från kommunen inte kommer att betalas ut idag. Men det har styrt upp sig, jag har ordnat så att lönen trillar in trots allt, lite senare än planerat dock och trots en timme missad på föreläsningen så gick vårt studiegruppsarbete snabbt och smärtfritt idag. Allt är förberett för att kunna lämna studierna hemma imorgon och dra till Sthlm. (Wooooohooo *glädjerop* *illtjut* untz untz yeah yeah olalallalal tjohej va kuuuuuul *iiiiiiihhhhh* Storstan here I come!! Aviciiiiiiiiiiiiiiiiiiyeah)

Dessutom har jag varit hos frissan idag och snyggat till skatboet på min lilla knopp. Skämt åsido, jag toppade min slitna kalufs och la i lite nya slingor. Nu är mitt hår lätt, fräscht, det doftar underbart och det har en fin ton av blont i sig. Hos frissan blev jag väl omhändertagen med skalpmassage samt te och kaka medan jag väntade på slingorna. Det var jag mycket väl värd efter en vecka med mestadels motvind.





Inga kommentarer: