fredag 14 februari 2014

Lite inspirationsbilder

Så här på en fredag och självaste hjärt-dagen (hur många läste stjärt-dagen?) tänkte jag visa lite bilder som förhoppningsvis kan inspirera. Jag har verkligen känt mig i god form senaste tiden, fast nu i slutet av veckan har jag känt mig uppsvälld och tråkig. Men egentligen är det nog bara en känsla, för jag ÄR verkligen i bra form. Vid såna tillfällen är bilder verkligen ett bra verktyg, där kan man tydligt se sina resultat.
 
Bilden till vänster är från Juli-13 och bilden till höger februari-14.
 







Lite bilder på mina kycklingvingar som växt till sig ganska rejält. *Nöjd*
Cirka 1 år mellan bilderna:
 



Till sist, något som verkligen kan inspirera. När jag satt häromdan och kände mig uppsvälld och tråkig hittade jag bilder på min syster, Kikan, som gjort en otrolig resa. Bilden till vänster är från sommaren 2010 och bilden till höger från sommaren 2012.
 

Inga kommentarer: