söndag 9 februari 2014

Kalas för hela slanten

I fredags var jag hemma med Claris medan Casper och Benny hade disco-pizza-kalas. Vi åt pizza vi med och sedan länsade vi affären på allt gott. Jag åt B&Js glass och Claris en Daimstrut. Sen åt vi lite chips också. Det byggdes lego, spelades spel, ritades och pysslades med lite allt möjligt den kvällen. Så mysigt så.




Igår var det full fart här hemma eftersom Casper fyllde år. Först städning av hela huset sen hela huset fullt med släkt. Var rätt så skönt att kunna andas ut och mysa ner sig till melodifestivalen sen. 





Som om inte det vore nog var vi på kalas idag också eftersom barnens kusin, Andreas, fyllde år. Jag hann dock bara vara med en timme för sen stressade jag vidare till träning. Känner mig rätt sliten, är trött och huvudvärken som kom när träningen började har inte gått över än. Nu blir det vila och soffläge. 

Sen har vi ju ännu ett födelsedagsbarn imorgon, finaste Bempa! Men han får klara sig utan kalas. 

Inga kommentarer: