tisdag 25 februari 2014

Fokuserar på att insprirera istället

Nu har helgens känslostorm lugnat ner sig. Jag har sagt ifrån mig jobbet på fritids ett tag framöver, om det är föralltid eller bara för tillfället vet jag inte riktigt just nu. Den här veckan ska jag i alla fall fokusera på att träna, äta rätt, få ihop vardagen och framför allt skolan. Vi började en ny kurs igår som bland annat handlar om skönlitterära perspektiv, vilket innebär mycket läsning, men det är kul läsning.
 
Lyckades med ett riktigt bra pass på gymmet igår. Formen är verkligen olika från dag till dag men igår kände jag mig stark och hade ett ordentligt "pump" i överkroppen efter passet. Att äta ris och fisk eller kyckling varje dag kan verkligen göra en otålig, man vill se resultaten direkt. Men de dagar då man märker att kroppen faktiskt börjar ta form då är det mödan värt. Jag har nu ätit strikt i snart två månader med en ätardag eller 1-2 fuskmål per vecka.
 
Lägger upp dessa bilder som en liten inspirationskälla till mig själv och er andra:
   
 














Inga kommentarer: