onsdag 10 oktober 2012

Träningens underbara effekter

Kände inte alls för att träna idag. Har varit trött och haft ont i axlar å huvud hela dan. Pluggat hårt men ändå inte hunnit med det jag velat. Trött på att ständigt skriva rapporter istället för att få redovisa på annat sätt.

Men jag släpade mig till gymmet ändå. Väl hemma igen var jag pigg å glad, och det känns faktiskt som att jag ska orka ta tag i den där rapporten imorrn igen. En utav träningens underbara effekter, å jag vet att det är klyschigt och står på varenda hälsoblogg. Men träning kan faktiskt göra underverk för ork, lust och humör.

När jag kom hem från gymmet bakade jag en ny sats med de nyttiga chokladbollarna jag skrev om i helgen. Har duschat och myst ner mig i soffan till SOS Sommar. Om cirka en timme blir det grey's, och till det blir det te, chokladbollar och valnötsbröd. Fin kväll.

Kram kram

1 kommentar:

Plutten sa...

Din lilla snygging där!