fredag 12 oktober 2012

Fin dag

Gick upp i ottan för att hinna förbereda mig inför dagens seminarium. Med en kopp te bredvid mig samt soluppgången och frost utanför fönstret lyckades jag få ihop några punkter diskussion som tog mig genom dagens seminarium. Pjuuh!

Sen åkte jag till pappa. Vi var ute och åkte hoj i ungefär en timme innan fingrar och tår började säga ifrån i kylan. Det var skitkul!! Har inte åkt motorcykel sen jag var typ 12 bast och åkte med morbror Fredde. Jag och pappa åkte på småvägar kring Sköldinge-Valla-Floda-Bie-Katrineholm. Solen sken och höstlöven fladdrade runt oss, typ underbart?? Men hur fort det gick tänker jag inte säga för då blir mamma tokig. Hihi.

När vi kom hem drack vi te och åt mackor med ost och skinka. Sen gick vi ner till garaget och mekade med min bil som gått lite lökigt den senaste månaden. Jag fick vara med och skruva och till sist fick vi fjutt på skruttbilen som numera går som en klocka! Så himla fin dag med min rara lilla pappa.


Nöjd tjej!
 
 
Kram kram



Inga kommentarer: