fredag 26 oktober 2012

På bättringsvägen

Förhoppningsvis blir förkylningen inte värre än såhär. Det kändes bättre redan igår och idag är det onda i halsen mest rossel och slemmet i näsan sitter bara i en näsborre istället för båda.
 
Nu ska jag sätta fart och revidera min rapport och skicka in igen. Sen ska lägenheten städas eftersom det blir stort tacokalas här ikväll med alla mina syskon, pappa och kidsen förstås. Jag och Lina ska till holmen för att storhandla också. Kul att göra en sån tråkig syssla ihop istället!  
 
Igår när jag kom hem från jobb på kubben och hade sett fram emot "Hela Sverige bakar" på tv upptäckte jag till min förskäckelse att AIK spelade match. Morr.. Så jag laddade ner ett nytt fotoapp som heter Vintage. Den roade jag mig med i princip hela matchen. Här är resultatet:  
 

 
Verkligen vintage!
 
 
Fina Lina och Kelly fick vara med.
 
 
Mest nöjd med den här, lilla Cappen ser så stor ut :)
 
 
Självklart fick clownen vara med också!
 
Hjärtat mitt <3
 
 
Kram kram