onsdag 31 oktober 2012

Bästa stunden på dagen

När vi inte har kidsen och jag har lite tid över brukar jag passa på att ligga kvar lite extra i sängen. Det kan va bland den bästa stunden på dagen. Att få vakna i sin egen takt, springa upp på toa och sen krypa ner i en varm säng igen. Kolla Facebook, instagram, blocket, bloggar och läsa tidningen. Det är faktiskt helmys. Tills man blir hungrig, då vet man att det är dags å gå upp.

Har jobbat arslet av mig på kubben den senaste veckan så jag förtjänade lite extra sovmorgon. Gjorde mitt sjätte pass igår och då blev vi äntligen klara. Massa pengar till Dunkers IF, det gillar vi!

Eftersom det är tentaplugg den här veckan har jag inte mycket att komma med. Önskar att det vore fredag eftermiddag så jag kunde fira att tentan var över och att jag klarat den finfint.

Nu ska jag äta frukost och träna med Kikis innan jag tar tag i plugget.

Rykande färskt från sängen:

Inga kommentarer: