söndag 28 oktober 2012

Avslutar helgen med skolarbete


 

 
Sitter i sängen med laptopen i knät och skolarbetet spritt runtomkring mig. Trodde aldrig jag skulle få nåt plugg gjort idag eftersom AIK spelar och vi har två vilda kids här hemma. Men jag har precis lämnat in slutversionen av min rapport och ligger nu och lyssnar till grabbarna som hejar på AIK och Claris som plaskar och leker med legogubbar i badkaret.
 
Min helg har varit bra och fylld med familj, vänner, mys, shopping, god mat och alldeles för lite träning. Har även jobbat på kubben lördag-söndag och blir väl tvungen att gå dit även imorgon kväll så vi blir klara nån jädra gång. Woopwoop.
 
Laddar inför sista veckan i kursen matematik 1b. På fredag är det salstenta i Flen som gäller så den kommande veckan kommer jag sitta och räkna, räkna, räkna.. Men jag har även tänkt friskförklara mig från min förkylning så i veckan är jag back on track med träningen. Kan underlätta om jag ska fylla min hjärna med en massa matematik!
 
Kram kram
 
 
 
 

Inga kommentarer: