måndag 22 oktober 2012

Ett vinnande koncept

Idag har jag lyckats pricka av samtliga punkter på dagens "att-göra-lista" (typ aldrig hänt) och fyllt över sex kollegiblad med anteckningar och räkneuppgifter.

Anledningen till detta var att jag gick upp tidigt, drack en kopp te, läste litegrann, åt en rejäl frukost (havregrynsgröt), pluggade lite till, tog pluggpaus på gymmet, drack proteinshake samtidigt som jag läste, åt lunch, förde anteckningar, såg föreläsning, åt mellanmål och räknade ut matteuppgifter som jag inte kunde innan föreläsningen. Regelbundna måltider och träning är definitivt ett vinnande koncept i pluggbranschen!

Bästa träningströjan.

Inget ansikte. Såg så skabbig ut.
 
 
Ikväll ska jag äta middag hos Maddo med Kikan som äääntligen är hemma på besök efter en alldeles för lång tid nere i skåne. Saknat henne och det ska bli så skönt att äntligen få umgås med sina två systrar igen, det var alldeles för längesen vi var tillsammans alla tre!
 

Kram kram

Inga kommentarer: