tisdag 16 oktober 2012

Nu tog orden slut

Har varit skitduktig att plugga idag. Satte igång redan efter att jag lämnat kidsen imorse och har setat som i trans fram till lunch. Men nu tog det det stopp och jag blir sur för jag har ju ändå en hel del kvar. Och tänk vad skönt det vore att kanske få bli klar en dag för tidigt istället för en timme innan deadline men det verkar inte hända den här gången heller. Jag tänkte att en bloggpaus kanske kan hjälpa motivationen på traven men jag är aningen tveksam till det just nu..
 
Var på promenad med Tove igår. Som vanligt lyckades vi pricka in veckans regnigaste dag. Det var kallt, mörkt, blött och monsunregnet öste ner på oss men det var trevligt ändå. Skönt att få komma ut efter att ha suttit inne hela dagen och skönt att få träffas och snacka lite skit. Efter den regniga promenaden gick jag hem, bytte till torra kläder och begav mig till gymmet med Lina. Det var trångt och fullt med folk som vanligt så man behövde inte oroa sig för att frysa efter den blöta promenaden. Skönt att få aktivera sig efter en slö helg.   
 
Regnställ och reflexväst på, såklart!
 
 
Nähepp om man ska ta och kämpa lite till!!
 
Kram kram 

Inga kommentarer: