måndag 15 oktober 2012

Summering av helgen

Måndagmorgon och snart dags för föreläsning, efter det redovisning och sen rapportskrivning.. Morr nu får det snart va nog med rapportskrivande, tycker det är det enda jag skriver om här i bloggen.
 
Helgen har varit bra. Har slöat när det gäller träningen men varit desto effektivare när det gäller att röja här hemma. Nu är även mina smycken och allt mitt smink sorterat och det som var trasigt och gammalt är slängt och det som jag inte längre ville ha fick åka till pingstkyrkan. Känns så jädrans skönt att rensa ur alla lådor innan man flyttar.
 
Var iväg en sväng till lager 157 med Claris. Dock blev det bara kläder till Cappen men hon va nöjd ändå eftersom hon fick fika efteråt, haha. Sen har jag fikat med Lina och även haft mamma, Stefan, Östen och Lillan över på en söndagskaffe. En väldigt lugn och mysig helg, helt på sin plats eftersom helgerna snart är fyllda med flytt, städ, målning, renovering och fotboll.
 
 
Världens finaste kille i mörkret med toffs på huvet.
 
 
Cappens nya kläder; ett par jeans, ett par handskar, fem par strumpor,
två hoodtröjor och tre t-shirtar.
Allt för bara cirka 600 :- på lager 157.
 
Helgens godaste: tacopaj!
 
 
Kram kram 

Inga kommentarer: