torsdag 18 oktober 2012

Skallebank och trött i kropp och själ

 
Har varit helt slut de två senaste dagarna. Rapporten lämnades in igår och sen dess har jag varit helt känslomässigt dränerad och haft stundtals ont i huvudet. Kroppen och huvudet slappnade äntligen av efter flera dagars intensivt skrivande. Efter ett gympass med Lina igår somnade jag ovaggad.
 
Idag blev det vila från träningen. Är redan helt sjukt trött trots att klockan bara är strax över halv sju. Cappen och Benny är på träning och Clarisen sitter i soffan och käkar glass, ser på tv och ritar. Jag sitter halvdöd bredvid. Längtar tills läggdags, haha. Men först ska vi spela lite spöket Laban-memory. 
 
I helgen väntar roliga grejer. Imorgon ska vi på Dunkers IFs 80-års kalas. Inte så jättekul kanske eftersom det mest är gamla där men schysst med gratis mat, från tinas catering dessutom. Yummi! På lördag ska jag med Benny in till jobbet och välja färg till sovrum och vardagsrum som vi ska ha i huset. Iiih! Äntligen börjar det närma sig. Efter det blir det lunch på stan och mer inredningsshopping (om jag får bestämma). Sen blir det middag hos pappa och på söndag är jag heeeelt ledig från både sambo och kids. Lite skönt faktiskt om man får säga så. Hihi.
 
 

Slöar.
 
Såhär äter man glass!

Hihi.
 
 
Kram kram 

1 kommentar:

Skrutten sa...

Jaha, här får man läsa vad du egentligen tycker.. :-) Puss