fredag 4 maj 2012

Träningssvacka

Nyss hemkommen från jordens segaste löppass. Jag höll bra fart och stannade inte men det var så tråkigt. Har haft en riktigt seg och tråkig träningsvecka överhuvudtaget. Lusten och adrenalinet har inte riktigt infunnit sig. Jag vet inte, är kanske fortfarande besviken från förra lördagen. Jag låg i med träningen så hårt innan uttagningen och sen föll jag platt. Kanske är det därför som träningslusten valt att försvinna för mig ett tag.

Som läget är just nu snörar jag på mig löparskorna och dricker smoothies av ren vana, inte för att jag vill. Jag känner mig varken duktig eller uppspelt av att träna och äta nyttigt. Jag hoppas verkligen att det enda som behövs är att jag ska få skriva av mig det här och sen väljer lusten och adrenalinet att komma tillbaks. För jag behöver träning för att må bra. Jag behöver kicken som träningen ger. Kom tillbaka, pliiis.

Pliiis?

Ikväll ska vi grilla här hemma med Lina och Johan. Vi (läs: Lina) trotsar det tråkiga vädret som är på väg in eftersom vi (läs: hon) är så förbannat sugen på en grillad, fet biff. Det ska bli skönt att få ta helg med vänner, kids och sambo efter en vecka späckad med plugg!

Kram på det!

Kram kram   


1 kommentar:

Sälis sa...

hahaah kött <3<3