fredag 11 maj 2012

Ett enda stort blåmärke

Vaknade upp med sådan olust till livet idag. Jag är inte alls taggad inför dagens tenta. Till råga på allt börjar den inte förrän klockan 13 så hela dagen kommer bli en nervös väntan. Tentan är inte så värst omfattande vad jag har förstått men ändå svår. Det är ju faktiskt grammatik vi snackar om. Det är svårt!

Behöver verkligen rycka upp mig. Men vädret, röran här hemma och det faktum att min kropp känns som ett enda stort blåmärke gör det inte särskilt lätt. Haha åh jag är verkligen sämst på det här med tentor. Jag går ner mig totalt. Men jag hatar verkligen prov. Ge mig alla inlämningsuppgifter i världen bara jag slipper skriva prov.


En liten tröst i tenta-ångesten är att jag klickade hem de här godingarna igår:
Såg de första gången i Skottland men köpte de inte.
Ångrade mig bigtime.

Nu har de kommit till Sverige, nöjd tjej!

Köpta här


Nu ska jag nöta lite grammatik och räkna ner timmarna till tentan. Med lite musik i öronen ska jag nog kunna bli pepp på livet igen. Tuta och kör nu Aaaamaaaaliiiiaaaa för sen är det faktiskt helg!

Kram kram  

Inga kommentarer: