onsdag 30 maj 2012

Ge mig 8 juni, nu tack

Vaknade upp med kliande ögon och tjock hals. Vi har säkerligen pollen i hela lägenheten men det finns varken tid eller ork för att städa. Det enda jag gör är att plugga, träna, äta och sova. Mer hinns inte med och Benny har mycket med jobb och fotboll. Längtar tills den 8e juni när jag lämnat in den sista tentan så jag kan få städa här hemma!! Haha helt sjukt, men sant. Hatar att leva bland dammråttor men har inget större val just nu. De får bo kvar tills nästa fredag.

Anledningar för att längta till den 8e juni:

- Sista tentajäveln lämnas in!!
- Jag har förhoppningsvis klarat mattetentan som är tre dagar innan.
- Ett halvår har gått och jag "bara" 3,5 år kvar på utbildningen.
- Jag får tid över till att städa, skrubba, damma, dammsuga, skura, you name it!
- Grillkväll hos pappa som fyller år. (Har jag bestämt)
- Sommarlov
- Jag får mitt sociala liv tillbaka.


Nya loka "mash-ups" jordgubb/lakrits är för övrigt
inte att rekommendera! Inte speciellt god.


Dags att göra sig redo inför examination i svenska i form av muntlig redovisning. Är inte särskilt nervös. Var det något jag lärde mig på gymnasiet i alla ledarskapskurser så var det att framföra muntliga redovsiningar inför grupp. No biggie.

Kram kram 

Inga kommentarer: