torsdag 24 maj 2012

Träning, träning, träning

Klapp på axeln för Lina och mig som tog oss till gymmet för tredje (fjärde för mig) dagen i rad. Samtliga muskelgrupper är avverkade efter ett noga utformat program av Benny och mig (okej mest Benny). Ikväll vankas det fotbollsträning och totalt sjunde träningspasset för den här veckan. Imorgon blir en välbehövlig vilodag eftersom det vankas match på lördag. Är grymt nöjd med min insats den här veckan, så skönt att känna glädje och känna suget efter nästa träningspass innan man avslutat det första. Känns som att jag tagit mig ur den lilla träningssvacka jag hade och att träningen inte längre känns "påtvingad" utan bara rolig. Gött med andra ord!

Bild på mig från skogstorpsmatchen.
Bollen går dock tyvärr inte i mål.. Hehe.


Har ett seminarium som börjar om bara ett fåtal minuter. Efteråt ska jag hem och käka lunch och räkna matte i solen på balkongen. Vill inte missa solen en dag till.

Kram kram

P.s. Måste bara lägga till att jag åt grymmaste maten på Flens thairestaurang igår. Någon curry med ris, kyckling, kokosmjölk, morötter och potatis. Det vattnats i munnen bara jag tänker på't, den var grym helt enkelt. # 37 på deras meny rekommenderas alltså starkt!! Shit, nu måste jag rusa, gruppen väntar! D.s.

Kram kram igen