onsdag 4 april 2012

Snart äre långhelg

Haha åh.. Världens panik, mina böcker har inte kommit än och jag undrar om de hinner göra det nu när det är kort vecka och snart långhelg. Men har precis utfört ett seminarium helt smärtfritt ändå. Det visade sig att det var fler än bara jag som var ute i sämst tid och bara liksom "gled med" på hela seminariumet. Nickade och höll med. Det funkade fint. Dock inte längden skulle jag tro.. Hoppas på att mina böcker anländer imorrn!!

Så himla skönt att jag överlevt dagen. Jobbat och haft ett seminarium. Idag har jag vilodag från träningen och har absolut inget annat på min agenda för kvällen förutom SOFFLÄGE och grey's. Imorgon har jag en gruppräkning, en massage och sen äre helg. En jävligt lång helg. Är som ett litet barn, känns faktiskt som att jag ska ha påsklov. Det spritter i benen på mig.

Mmm yeah buddy!

Kram kram

Inga kommentarer: