torsdag 26 april 2012

Födelsedagsfirande

Frukost på sängen

En dalahäst som Maddo dekorerat själv

Blomsterbud

 (Felvänd) tavla som jag fick av pappa.
Fyndig. :) 

Presentkort = Shopping

Igår firade jag min födelsedag och det här är några av de presenter jag fick. Det blev frukost på sängen med en räkmacka som Benny komponerat helt själv. Eftersom Benny jobbar sent den här veckan hade vi tid att bara ta det lugnt under morgonen, supermysigt. När han åkt till jobbet stack jag iväg till gymmet. Tränade och solade. Sen var det dusch, käk och seminarium som gällde. På kvällen tittade Östen, Lillan, Maddo, Denta, pappa, mamma och Stefan förbi. Av Östen och Lillan fick jag glas från Iittala och av mamma fick jag en shoppingdag, tjoho! Härligt skön dag med lagom firande.

Idag har jag inga obligatoriska moment på schemat vilket innebär att jag måste ta tag i självdisciplinen och plugga för att inte halka efter. Men det känns tungt en sån här grå och trist dag. Allra helst skulle jag ligga på soffan under täcket med en kopp te och film. Men en liten ansträning ska man väl kanske orka med. Heja heja!

Kram kram    

Inga kommentarer: