onsdag 11 april 2012

Mot nya äventyr - Skottland, St. Andrews

Hade en världsbäst träning på fina dalvallen igår. Regnet öste ner och skapade kondens i hela luften. Trots att man var blöt och kall fick jag en kick och luften var så frisk. Älskar att träna i regn. Att sen få komma hem och duscha varmt är det bästa som finns. I lööööv it.

Efter träningen hade jag extremt sötsug efter helgens småätande av godis. Hällde upp russin och cashewnötter i en kopp och till det mixade jag hallon, kvarg, mjölk och två teskedar oboy-pulver till en smoothie. Lagom sötma för att dra ner suget, och ett perfekt mål efter träningen!


Idag har tangentbordet gått varmt. Har försökt röja undan det sista plugget innan resan imorrn och det har gått riktigt bra. Hade gärna hunnit med att plocka lite här hemma också så man slipper komma hem till en stökig lägenhet igen, men det kanske hinns med senare ikväll. Nu ska jag börja packa väskan sen ska jag iväg på massage vid fyratiden. Kan man inleda en weekend-resa på något bättre sätt? Tveksamt.


Dessutom kunde vi inte ha tajmat in vädret bättre än vad vi gjort. Kolla här bara:

Vi anländer torsdag och åker hem söndag. Perfekt!



Om inte annat så hörs vi när jag kommer hem. Håll till godo.

Mot nya äventyr!

Kram kram

Inga kommentarer: