måndag 2 april 2012

Måndagsmys

Sitter nyduschad med lapen i knät och tända ljus. Har ätit en grym fruktsallad med päron, banan, melon och keso efter ett hårt träningspass. Aldrig gillat keso förut men nu kan jag inte sluta ääääälskaa det! Såå gott. Har "Zlatan exklusivt" på i bakgrunden och bara njuter av min mätta mage och trötta kropp. Ska alldeles strax mysa ner mig med en kopp te också. Fin måndag!

Startat två nya kurser idag, matte och svenska. Måste tillägga att jag spenderade halva dagen i mammas jumbofåtölj, halvliggandes medan de presenterade kurserna (distansplugg in my heart!). Känns väldigt bra hittills men har lite ångest inför matematiken. Vet inte ens varför, jag är ju bra på matte egentligen. Bara matte B som gjorde att jag störtade rakt in i väggen. Veckan lär bli fullspäckad i alla fall, då jag ska jobba några timmar på onsdag och har beställt en massagetid på torsdag. + två föreläsningar, ett seminarium och en gruppräkning. Kul med fyradagars-vecka? :) Köööör bah!

Nu slappa, sen ZzzZZzzzZZZzzz


Puss!

Inga kommentarer: