torsdag 5 april 2012

Skärtorsdag

Åh, massagen gick åt skogen. Vaknade imorse med tjock hals. Den kliar men gör inte så farligt ont än så länge.. Massagen fick lov att ställas in och träningen ikväll likaså. Känns inge bra att avstå från träningen och ändå festa ikväll. Jag vet ju vad min kära tränare och sambo tycker om sånt. Men det är ju skärtorsdag och alla som jag gått i skolan med kommer att vara där. Halsen kommer säkerligen att bli värre men det får det vara värt. Ikväll ska jag ha kul!


Så här kul?


Sitter just nu i en gruppräkning samtidigt som jag skriver här. Matten är relativt enkel än så länge verkar det som (har ju inte fått böckerna än men jag förstår de talen de pratar om). Har en hel del plugg att ta igen i helgen. Räkna matte och göra svenska. Måste dessutom jobba ikapp de två dagar jag är borta nästa vecka, för då åker vi ju äntligen till Skottland! Östen, Lillan, jag och Benny. En vecka kvar idag!

Hit ska vi! :)

En av alla golfbanor vi lär besöka..
 

En halvtimme kvar sen tar jag helg! :)

Kram kram

Inga kommentarer: