fredag 6 april 2012

Jag stör mig på folk

- som inte vet hur ett kösystem fungerar
- som tycker att det är coolt att mucka gräl
- som inte bryr sig om andra än sig själv (alltså som dansar hejvilt på dansgolvet utan att bry sig om att de armbågar och stämplar oss andra)
- som inte har någon ryggrad
- som gnäller över falska människor men är falsk själv
- som hälsar på varandra glatt och trevligt fast att de inte ens är vänner
- som tilltalar mig "tjejen i den vita jackan där framme" fast att hon är väl medveten om vem jag är och vad jag heter
- som dansar tätt intill andra killar/tjejer fast att de har pojkvän/flickvän
- som tycker det är kul och moget att trycka på kön så att vi där framme blir mosade

Haha åhh var bara tvungen att få ur mig det där!! Konstig kväll på amazon igår. Kul, men konstig helt enkelt. Förkylningen idag känns inte värre än så länge. Mådde bra när jag vaknade men tröttheten och den sista tequilashoten som slank ner igår börjar göra sig påmind..


Jag igår.
Enda bilden, haha sämst.


Hela helgen är plötsligt uppbokad med familj, släkt, vänner och plugg. Vi ska alldeles strax till Östen och Lillan för att planera resa och äta lunch. Ikväll blir det 30-års kalas för Sandra, imorgon ska vi till pappa och fira påsk, på söndag blir det korvgrillning och badtunna hos Storken och på måndag ska jag först umgås med laget och sen tjejerna. Sen ska jag försöka squeeza in lite plugg därimellan också.. Fint som snus!

Kram kram

Inga kommentarer: