fredag 17 februari 2012

Handla, klipptid, middag, helg!

Nuuu är den skriftliga uppgiften inlämnad och jag lägger ifrån mig skolböckerna åtminstonde fram tills söndag. Lite taskigt är det att lägga ett seminarium på en måndag för även om man förbereder sig på fredagen så vill man ju fräscha upp minnet dagen innan. Men nu tar jag helg i alla fall! Sååå skööönt.

Ska snart iväg med Sälen till K-holm för att handla mat (OMG vad vuxna vi blivit??). Efter det ska jag klippa mig och då får Lina sitta och titta på. :)

Idag kommer Kikan och Markus "hem" så ikväll blir det middag hos pappa för att ta igen lite tid. Har inte sett Kikan sen jul och Markus sen i november. Ska bli riktigt roligt att träffa de igen.

Hoppas det blir lite mer uppdate i helgen, vi får se vart tiden tar vägen! Meen nu måste jag fräscha till håret så frisören vågar ta i det..

Kram kram

Inga kommentarer: