lördag 18 februari 2012

Helgen so far

Lunch på Ica Maxi, chicken wrap till mig och korv till Lina!

"Ska du ta kort på mina korvar nu??"

Nu är skafferiet uppfyllt efter en tur på Willys med Lina. Vi var inne på Intersport också, jag köpte nya benskydd och Lina nya fotbollsstrumpor. Duktiga vi är, satsar pengarna på fotbollen haha. Sen åkte jag och klippte mig i Flen. Så jävla billigt, 200 spänn kostar det på "Hairstyle". Men blev inte riktigt lika nöjd som jag brukar bli, hon klippte lite för mycket av luggen. Nu är den väldigt kort, men men. Vad ska man gö' liksom. Skönt att bli av med resten av det risiga barret.

Middagen hos far var mysig som alltid. God mat och gott sällskap. Och en fräsch efterrätt i form av fruktsallad, inspirerad av ingen mindre än mig själv förstås. Kvällen blev rätt tidig, körde hem Maddo coh Dennis sen åkte jag hem och somnade gott.

Idag har vi tränat fotboll. Det var ett grymt pass. Läs mer om det i min mat- & träningsblogg. Efter det åkte jag, Benny och kottarna till Tuna Park för att handla upp kidsens pengar. Det gjorde de bra. Pappa och Amalia upp i dagen. Nya leksaker till Claris och spel till Casper förstås. Jag fyndade en ljusrosa adidasjacka för 195 kr:

Löööv it! :)


Sen vi kom hem har vi städat och tvättat litegrann. Nu är det snart dags att börja brassa lite käk och sen mysa ner sig i soffan. Senare ikväll joinar Lina oss och då blir det mys till Mello! Imorgon står kompiskalas för Casper och familjemiddag hos mamma på schemat. Späckad helg som vanligt.

Kram kram   
 

Inga kommentarer: