onsdag 29 februari 2012

Plugg och träning

Här händer det inte mycket just nu. Pluggar för fullt varje dag inför det examinerande seminariet på fredag. Har världens bästa studiegrupp, Jessika och Jonas är superlätta att jobba med. Jessika är en tjej i 20-års åldern som bor på Åland och Jonas är 40+ och bor i Älvdalen. Fascinerande om ni frågar mig, att vi "träffas" och pratar varje dag trots avståndet. Imorgon ska vi finslipa detaljerna innan redovisningen. Hoppas det går lika bra som det gjorde idag!

Annars så jobbar jag på med träningen. I sällskap med Lina den fina förstås. Nu när jag skaffat mat- & träningsbloggen skriver jag inte lika mycket om träningen här. Lite tråkigt kanske? Denna veckan är sista rycket i alla fall, för på tisdag nästa vecka är det de avgörande fystesterna. Det som jag strävat efter sen jag startade upp i november. Då har jag tänkt sammanfatta och utvärdera min träningstid i denna blogg i alla fall, och kanske sätta upp ett nytt mål? Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan nå mina mål! Har jag kämpat tillräckligt? Har jag satt för höga mål? För låga? Spännande ska det bli..


(foto: Madicken)


Nu: heja fram Sverige till en seger!

Kram kram

Inga kommentarer: