måndag 27 februari 2012

Kryssning på Östersjön

Hemma efter en grym helg på Östersjön. Eller, jag va ju hemma igår men då var jag DÖD så kunde inte uppdatera. Kryssningen var verkligen lyckad, massa god mat och saftiga drinkar. Dans, dans, dans och grabbar som blev utskällda av vakter. Fina vänner det där, hela bunten.


Fler pics finns på fejjan:






Idag har varit en riktig dipp-dag. Vet inte vad som hände i helgen som fick mitt huvud att börja snurra och fundera. Kände mig riktigt nere men efter ett träningspass med Lina, ett samtal med mamma och Benny gjorde huvudet inte lika ont.

Back to reality och bara sticka näsan i skolböckerna. Har två seminarium denna vecka varav ett är examinerande. På torsdag drar jag till småland för första gången på över 4 år för att fira Ricky och Jennie som gifter sig nu på onsdag. Det kommer bli en crazy week.

Kram kram

Inga kommentarer: