söndag 12 februari 2012

Stressmage och en fin helg

Herre min jesus vad här står stilla. Astråkigt att jag inte hinner uppdatera så mycket, och ännu tråkigare att jag inte uppdaterat med några hälsotips eller liknande på aaaaslääänge. Men alltså jag har verkligen tagit mig vatten över huvudet när jag tackade ja till ett 25 % vikariat på Ekbacken. Lägg till 100 % studier och träning 4-5 dagar i veckan. Hur många procent är vi uppe i då? Har drabbats av både stressmage och stresshuvud..

Måste kanske säga ifrån tjänsten på Ekbacken, men det tar emot. De räknar ju med mig och jag vill ju så gärna va alla till lags. Det är kanon med lite extra klirr i kassan, men jag har gått i skolan i tre veckor och har redan svårt att få ihop vardagen? Att lägga träningen åt sidan finns inte på världskartan, det skulle få mig att må ännu sämre.

Har haft en helt underbar, kaotisk och händelserik helg. Har precis landat i soffan och måste ställa klockan på 6 imorgon efter jag har ett seminarium klockan 9 som jag är totalt oförberedd till. Jag har inte hunnit läsa allt och jag kommer inte kunna föra en "utbildningsfilosofisk diskussion". Upp med tuppen och försöka få ihop nånting vettigt att säga.

Uppdatering om min fina helg kommer i alla fall imorgon, efter seminariet som kommer att gå.. ?

Kram kram

Inga kommentarer: