onsdag 1 februari 2012

Trött i kroppen och knoppen

Min dag:





Jag har verkligen glömt bort hur lång tid det tar att läsa. Min planering för dagen sprack direkt. 114 sidor, det går ju på ett kick tänkte jag. Men med stora sidor, mycket text och inga bilder då får det inte så himla fort. Och inte går det att "sökläsa" när man ska hitta två grejer att diskutera kring. Fan också. Hittade två grejer till sist iaf men har ändå 50 sidor kvar att läsa.

Superfrukosten på andra bilden: En grön kopp vaniljte, kvarg med hallon, björnbär och en halv tesked oboy och två kokta ägg.
Tredje bilden: En liten fjuttuppgift och vardagsrummet ser redan ut som ett bombnedslag.

Hade tänkt träna ikväll men är helt slut i både armar och ben efter ett pass med överkropp i måndags och ett rejält benpass igår. Axlarna ömmar efter att ha setat vid datorn och kroppen skriker att den vill vila, så då får den väl göra det då.

Jag kryper ner i soffan istället. :)

Kram kram

1 kommentar:

Mamsen sa...

Klokt att lyssna på kroppen :-) du är superduktig Amalia, jag är impad! Taggar för shopping snart, jag behöver nya, raffiga kläder ska ju på kryssning med en massa hippa, unga människor snart ;-)