söndag 5 februari 2012

Fotbollscup, korvförsäljning och IKEA

Fredag: Cup i Gnesta med grymma brudar! Två förluster, en vinst och en oavgjord ledde till en fin tredjeplats. Härlig stämning, snygga mål och lite onödigt våldsamma målgester ledde till en toppenkväll. Hjärta fotboll!

Lördag: På med dubbla långkalsonger, mjukisbrallor och termobyxor och ut i kylan. Jag och Lina sålde korv nere vid Hosjön medan grabbarna och gubbarna hade mopperace. Det gick bra. Vi sålde korv för 1500 spänn och hade solen värmandes i ryggen hela dan. Det var inte så tokigt.

Söndag: Blev avbruten mitt i pluggandet av Lina som ville åka till IKEA. "Det har jag inte tid med" tänkte jag. Sen åkte jag ändå. Det var mys. Hittade två par nya jeans (likadana som de jag hade sönder förra helgen hehe, favvosar!) och en massa fina grejer på IKEA. Jag ligger rätt bra till i pluggandet ändå för när jag kom hem satte jag igång å började skriva på mitt referat. Att komma igång är alltid svårast men nu är det gjort.

Nu intar jag soffläge. Dagens kvot av nytta och nöje är härmed fylld och nu återstår endast nedvarvning.

Hoppas er helg har varit lika bra som min!

Kram kram

Inga kommentarer: