onsdag 15 februari 2012

Plugg och kvalitetstid med hjärtat

Har hunnit med mycket idag, trots att jag inte tycker att jag varit särskilt flitig. Men allt har flytit på bra trots mina ständiga pauser och toabesök. Jag har läst all litteratur som förväntas av mig, jag har ringt frisören och beställt klipptid, ringt Lasse och meddelat att jag slutar på Ekbacken, betalat bensinräkningen, mejlat och påbörjat den skrivuppgift som ska in på fredag.

Nu tänker jag belöna mig med en pulspromenad i snön och sen upp till affären för att handla lite inför kvällen. Eftersom jag och Benny inte fick någon ensamtid i helgen på grund av alla aktiviteter på olika håll och eftersom barnen kommer i helgen, så ska vi mysa till det ikväll. God mat och sen mys i soffan. Kvalitetstid när den är som bäst.

Du & Jag - Dreamteam


Jag har planer på att ställa klockan tidigt imorgon och förhoppningsvis bli klar med skrivuppgiften till eftermiddagen, så jag kan se föreläsningar efter det. Då skulle jag slippa behöva plugga på fredag och det skulle va såå skönt. Men då måste jag va lite effektivare än idag. Skrivuppgiften är bara på en sida och jag har redan skrivit en halv, men problemet blir återigen inte att få ihop text utan att försöka begränsa sig..

Nu ut och pulsa i snön!

Kram kram

Inga kommentarer: