tisdag 9 april 2013

Veckans träning

Bestämde mig att planera veckans träning eftersom gymmet uteblivit så länge och eftersom min kropp bara orkade med fotbollsträningarna förra veckan. Var på gymmet igår med 10 andra gorillor (varmt, svettigt, trångt) och det gick hyffsat trots att jag inte varit där på ett tag. Passade även på att STRETCHA i 20 minuter efteråt så att min kropp inte skulle vara så mör efter söndagens match. Känner mig helt okej idag faktiskt, känns som att någon pucklat på min rygg men inte lika farligt som förra veckan.

La även in lite lätta promenader/jogg mest för att jag annars blir stillasittande framför datorn hela dagen. Intervallträningen som jag laddat inför får helt enkelt vänta lite tills jag känner att jag orkar med att spela en match utan bli sängliggande två dagar. På tal om match så fick vi vår första vinst i söndags med 2-1 mot Viljan i världens snöstorm. Jag fick sätta båda strutarna och det kändes skönt med en vinst även om den var knapp. Bra jobbat bruds!

Nu ska jag sätta igång med plugget. Det känns lite roligare idag efter att ha loggat in och fått en fet egoboozt på min profil där tre stora VG väntade på mig. VG på samtliga arbeten i denna delkurs känns nästan ofattbart, men grymt. Keep up the good work Amalia.

Veckans träning:


Inga kommentarer: