tisdag 30 april 2013

Märkliga dagar

Igår var en märklig dag. Har inte jobbat på säkert två veckor men igår ringde alla jobb och ville boka mig för ett eller annat tillfälle. Först Malmaskolan som ville boka mig som dagens gympalärare, sen B & I som undrade vilka lördagar jag kunde jobba och till sist Ekbackens fritids som ville boka upp mig i maj. Telefonen ringde stup i kvarten men inte mig emot, cash is king!

Men dagen blev märkligare ändå när vi på kvällen hade träning på dalvallen. Konstigt att se allt med egna ögon. Av omklädningsrummen är det bara skalet kvar och klubbhuset är nedbränt ända till grunden. Som om det aldrig stått något där, bara en hög med skräp kvar. Men stämningen på träningen var god ändå, det märktes att alla ville hålla hoppet uppe och göra en bra träning ändå. Det är det bästa med att få vara en del av Dunkers härliga damlag.




Inga kommentarer: