söndag 14 april 2013

Fina kvällar värda att nämnas

Hemma från en kväll i Eskilstuna med middag och biomys. Middagen blev på Ming och på bion såg vi sista Johan Falk-filmen. Grym mat och grym film! Hade köpt både godis och chips att moffa på bion men orkade inget av det efter middagen. Hehe, tur det egentligen.

Och jobbet det gick prima idag förstår ni. Typ inget strul och jag mindes ju nästan precis hur man gjorde. De nya arbetskläderna satt som en smäck. Kan nog lura lite kunder att jag kan mer om bygg än vad som egentligen är sant för att jag ser så proffsig ut.

Gårdagen är också värd att nämnas. Lina bjöd på massa gott och jag åt ost och kex tills magen nästan sprack. Mysigt att umgås bara vi tjejer och att få ge sin bästa vän lite roliga presenter, för det är hon värd. Av mig fick hon bullar, ost och korv förstås. Sånt hon gillar allra bäst. Hihi.

Nu slagga och ladda inför morgondagens fotbollsslakt!



Inga kommentarer: