tisdag 12 mars 2013

Trött tjej med konstiga drömmar

Vaknade upp djävulskt trött imorse men hade übersnälla barn så det underlättade morgonen enormt. Men när jag kom hem efter att lämnat kidsen sjönk jag in i en så jädra konstig dvala och helt plötsligt ringde min mat- och sovklocka och jag var TVUNGEN att sova. Ni vet när ögonlocken inte kan hålla sig uppe och kroppens energi kapitulerar? Gav efter för behovet och somnade en timme på soffan. Drömde jättekonstiga drömmar och vaknade flera ggr i panik. När jag väl pallrade mig upp kände jag mig typ sjuk, var hängig och hade ont i kroppen.

Satte mig framför datorn med en kopp te och den där känslan av att vara sjuk börjar släppa nu. Är bara väldigt trött och enormt sugen att spendera hela dagen i soffan med en kopp te istället. Men det får bli till kvällen istället för jag måste verkligen plugga idag eftersom jag hade praktik igår. Tror att tröttheten kan bero mycket på GG fyspass på måndagkvällarna. Träning i två timmar till kl. 22, då är man lagom mör när man kommer hem. Och tydligen ännu mer dagen efter. Måste ärligt talat erkänna att det är lite skönt att det var sista fyspasset med GG igår, har inte tyckt att det varit lika kul detta år och inte heller känt att denna träning passar mig lika bra längre. Nu ser jag fram emot att få komma ut och lira boll istället!!

Men nu måste jag sortera trötthet, känslor, tankar och konstiga drömmar och sätta fart med pluggandet. Har ett pluggmål för dagen som egentligen inte är särskilt svårt att nå eftersom jag snart är klar men känner jag mig själv rätt kommer jag nog dra ut på det hela.


 

 

Inga kommentarer: