onsdag 20 mars 2013

Hungrig tjej

Åt sjukaste middagen idag. Jobbade 8-16.30 och åkte direkt till gymmet efteråt med bara lite frukt i magen. Hemma strax efter sex och magen skrek efter mat. Skickade in sex stycken chicken drumsticks i ugnen och sköljde ner det med två rostade mackor med kalkon. Hungrig tjej, japp.

Träningen kändes sådär, var fortfarande trött från träningen i måndags. Försökte mig på ett nytt PB i chins (just nu 6 st i rad) men icke. Det blev endast fem. Men när jag kom hem kändes det ändå som om träningen gett bra resultat. Kände mig rätt fräsch faktiskt. Haha. Och faktum är att jag är hungrig nu igen. Har sett på instagram att alla styrkebullar är hungriga jämt så måste göra nånting rätt på träningen. Eller så lurar jag mig själv och blir tjock istället.

Älskar bilden jag hittade på någons instagram: Jag passar in på både A, C och F haha!


Inga kommentarer: