fredag 15 mars 2013

På promenad med lillhjärtat

Det var helt otroligt att träffa Linnea igår. När hon klev av bussen föll hakan till marken och jag kunde knappt känna igen henne sen jag såg henne sist. Då hade hon gått ner 18 kg och nu hade hon gått ner hela 25 kg! De där sista 7 kilona syntes rejält, hon var så fin! Tog en bild på henne men eftersom hon själv inte ansåg sig vara klar än låter jag bli att lägga upp den. Framåt sommaren skulle hon va klar, sa hon. Så ni får väl se då. Riktigt kul va det att se henne igen.

Idag har claris varit hemma från dagmamman så det har gått sådär att plugga. Vid elva la jag undan böckerna och vi gick ut på en promenad istället. Solen värmde verkligen, vi kände knappt av minusgraderna. Det var superhärligt men när vi kom hem blev jag trött och fick ännu mindre plugg gjort. Inget alls närmare bestämt. Får ägna lite tid åt det senare i helgen istället. För nu är det fredag, gymmet kallar, sen står tjejkväll på schemat. Tjoho!


Inga kommentarer: