torsdag 21 mars 2013

Stjärnstatus mina vänner

Är numera BFF med Maria Montazami. Vi delar båda intresset för inredning, dyra och fina saker, ostbågar samt män som är kortare än vad vi är. Dessutom är vi både besatta av att smörja våra läppar med lypsyl eller läppstift. Vår vänskap går helt enkelt inte att ta fel på. Se själva:



 My new BFF
 
 
Uppe före tuppen för att dra igång ett analysarbete som vi fått alldeles för lite tid på oss att utföra. Såg dock nyss på vår lärarplattform att vi fått en extra dag på oss. Det tackar vi för. Men nu är det bara att sätta igång och skriva. Känner ju mig själv och vet att jag inte är den mest effektiva när det gäller skrivarbete. Skulle kunna vara klar på en dag om jag ville, men så mycket annat kommer ivägen. Ni vet, facebook, bloggar, tidningar, instagram, telefonsamtal med mina nya BFF Maria, ja allt sånt där. Så bäst jag sätter fart med andra ord, än är dagen ung.
 


Inga kommentarer: