lördag 30 mars 2013

Allt snack gör mig inspirerad

Så jädra skönt att va ledig. Jag, Lina och Kellan tog en tur till Strängnäs igår och kollade på MIF när de spelade träningsmatch. Köpte korv, kaffe och bulle och slog oss ner i det blåsiga solskenet. Efteråt matade vi hästar. På en fredag liksom. Gött med långledighet.

På kvällen var jag och Bempa hos mamma och Stefan en sväng där även Maddo, Denta, Kikan, Hanna och Rasmus befann sig. Vi pratade mycket om träning och att Kikan och Macke ska träna inför Vasaloppet nästa år. Jag blev självklart peppad och sugen själv. Så imorse surfade jag in på tjurruset.se och anmälde mig till årets lopp. Ville springa redan förra året men var lite för feg och för sent ute med anmälan, men i år hade Lina påminnt mig.

Jag kommer dö. Är redan nervös haha, va fan har jag gett mig in på?? För er som inte vet vad tjurruset innebär kan kolla in det här. Bara för mig att masa mig ut och springa nudå. Hehe.

Senare blir det påskfirande hos mamma och Stefan med hela familjen. Pappa kommer samt Jonte, Carru och lilla Anastasia. Äntligen ska man få träffa den lilla knusen!
 

Ingen återvändo.
 
 

Inga kommentarer: