tisdag 29 november 2011

Utvärdering av kettlebellträning

Som tidigare nämnt fick dunkers damlag pröva på kettlebellträning igår. Ett litet avbrott från den vanliga fysträningen. Jill som höll i passet var verkligen jätteduktig. Och stark.. Själv stod man där med mensvärk ända nerifrån tårna upp i skallen och med en svullen buk som gav illusionen av att jag var gravid, men det går ju inte ihop. Nervös, svettig, flåsig och med känslan av att jag bara var en enda stor klump mitt i salen. Och jag blev bara mer och mer bajsnödig för varje benböj jag gjorde.

Låter ju inte så värst roligt egentligen. Men själva passet var verkligen jättekul och jag ser fram emot nästa gång då jag kan njuta och ge allt, utan svullen buk och mensvärk som ilar i hela kroppen.


Ehh, ja..
Så där ser en kettlebell ut i alla fall!

Kram kram

Inga kommentarer: