onsdag 16 november 2011

Kickar igång bloggen igen

I'm back. Och med ett nytt bloggkoncept dessutom.

Det nya bloggkonceptet kommer innebära:
- Att jag kommer fokusera mycket på min träning i vardagen. Men bara lugn. Bloggen kommer inte enbart att handla om det, jag kommer fortsätta skriva om annat i min vardag.
- Att jag enbart skriver för min egna skull, men jag låter gärna andra inspireras.

Det här kommer bloggen innehålla:
- Fystest-resultat som grundar sig till mina mål och delmål
- Mål
- Delmål
- Utmaningar
- Kost
- Träning
- Kosttillskott
- Mina inspirationskällor

Varför:
- Jag har i många år avundats och inspirerats av ett antal bloggar som skriver om sin träning och hälsa i vardagen. Nu vill jag också göra samma sak.

Varför just nu och inte tidigare:
- Rädslan för vad alla ska tycka och tänka har länge hindrat mig. Men jag lägger nu den rädslan åt sidan och prövar mig fram.

Så nu är det väl bara att köra va? Mer ingående detaljer kommer att finnas med i de kommande inläggen.

I morgondagens inlägg kommer en beskrivning av de fystester vi utförde igår, resultat samt de resultat jag vill nå inför nästa test.


Kram kram

Inga kommentarer: