lördag 26 november 2011

Pepp på livet

Tränat hårt tisdag, torsdag och lördag. Hunnit gå till naprapaten och firat Hanne mellan alltihop. Käkat tacos, bubblat bubbelbadkar och bastat. Inte en lugn stund varken i veckan eller i helgen. Gillar't!

Men en sak i taget.

Naprapaten gick bra. Gustav är kingen på att bota smärta. Jag kan nu andas utan några problem. (Hade en låsning mellan skulderbladen som gav illusion av andnöd.)

Firandet av Hanne var bäst. Alla mina favorittjejer på ett och samma ställe. Vi klämde ner oss alla fem i bubbelbadkaret. Synd att vi inte fick någon bild på det. Åt tacos, kollade på idol, vissa av oss drack vin och vissa av oss drack te (hehe), smaskade pepparkakor med ädelost (yummi!!) och grät när Molly åkte ut ur idol. (Nej okej, bara jag.)

Träningen är så jäkla kul just nu!! Tuff fys i tisdags, teknik + styrka torsdag och spel, fys och löpning lördag. Åh va fräsch man känner sig efter en sån här vecka!! Lööövin' it!

Prestentöppning! Hm, ett flingpaket?

Hihi nej det var visst något annat! ;)

Skål på dig bästaste Hanne!


Just det!! Var med mamma och handlade julpynt förut. Vi har ju aldrig haft en julgran hemma hos oss eftersom förra vardagsrummet var så trångt, men i år, då jävlar! Vill smacka upp granfan på en gång man får kanske hejda mig.. Till imorgon åtminstonde.. Hihi. För då är det ju ändå första advent. Mys med jul! Jag vill ha allt på en gång.


Färdigställde adventsljusstaken :)


Laddar inför ett arbetspass på amazon. Peppar musik i öronen medan kottarna ser på barnprogram. Bempa han ligger utslagen och halvsover bredvid. Inte en lugn stund med dessa små energikottar.  

Ursäkta det överdrivna användandet av !! och paranteser men jag känner mig pepp på livet. (Gött!!)

2 kommentarer:

Mamman sa...

Men visst hade du en liten motionscykeljulgran vid nåt tillfälle i gamla lyan? ;-)

Sääälen :D sa...

hahaha gulle amalia <3