fredag 2 juni 2017

Sjukling in da house

Har haft en sjuhelsikes stressig vecka med långa dagar och sena kvällar. Igår likaså. Först öppet hus i skolan sedan brännbollskväll med den ena klassen. Trevligt även om det blåste en del. När jag kom hem tog det inte lång tid innan jag sov. Somnade på soffan och vaknar vid 12 på natten med ett akut behov att uppsöka toalett. Hände återigen vid klockan 3 och magsjukan var ett faktum. Mår rätt ok nu men har huvudvärk av sömnbristen och känner mig allmänt trött, svag och slö. 

Rätt typiskt att bli sjuk när man har som mest att göra. Blev också tvungen att ställa in dagens pass som jag skulle hållit i ikväll. Men så kan det vara. Jag har fått lite jobb gjort ändå. Jobbar i omgångar när orken tillåter. Har även gjort lite hemmagjord müsli, rostade nötter och fröknäcke. Kollar även CrossFit Regionals live från Madrid. Så jag har det rätt så bra. Hoppas jag slipper vara sjuk hela helgen. 

 
   

Som om inte jobbstressen vore nog. Kolla här: 
 
Ahh!! 

Inga kommentarer: