tisdag 6 juni 2017

Kul med blomstershopping

Det visade sig att den magsjuka jag dragit på mig i fredags var någon slags matförgiftning. Tydligen var det inte bara jag sjukanmäld utan 71 elever och 15 personal hade också insjuknat under natten. Det kändes skönt att veta att det inte var någon smitta jag bar på. Var lite piggare i lördags och slapp rusa till toan hela tiden. I söndags kände jag mig helt återställd igen. 

De flesta har haft långhelg men Katrineholm verkar vara den enda skolan i hela Sverige som hade öppet igår när det var klämdag innan nationaldagen. Idag är det skönt att vara ledig i alla fall. Känns som lördag fast det är tisdag. Mycket märkligt. Dagen till ära ska jag och mamma åka till Blomsterlandet för att köpa blommor till trädgården. Att jag tycker det ska bli himla roligt tyder på att man börjar bli lite äldre. Hehe. 

Titta vilka söta, goa fötter vi hade på besök igår: 

 
Man vill nästan ta en liten tugga av dem. 

Tack och bock! 

Inga kommentarer: