fredag 16 juni 2017

Nu är det sommarlov

Åtminstone för mina elever. Jag jobbar måndag till torsdag nästa vecka sen får jag också sommarlov. Den här senaste veckan jag varit helt fantastisk med brännbollskväll, fotbollsmatch lärarna vs. åk 6 och dagens skolavslutning. Så mycket kärlek och kramar och fina ord. Så underbara barn och kollegor. Det gör såklart att det även känns väldigt vemodigt att snart lämna Katrineholm och Skogsborgsskolan. Samtidigt som det ska bli roligt och spännande att få starta upp en etta. Här är lite bilder från veckan: 

 
   
 
Alltså! Kärlek på det. 

Jag fick även denna fina skapelse av en elev idag: 

 
 

Det gav mig mycket inspiration till bröllopets godisbord och det kan nog bli något liknande där. Det är för övrigt bara 15(!) dagar kvar tills vi gifter oss! Ahhh!! 

Ikväll blir det till att besöka boxen för första gången på snart två veckor och försöka ge sig på att träna ett pass. Hoppas min axel är på gott humör och inte krånglar. 

 

Inga kommentarer: