onsdag 21 juni 2017

Trött på riktigt

Nu är jag fullkomligt slut. I kropp. Och knopp. Sommarlovet är såå nära. Kan känna att jag skulle behövt det, helst igår. Idag har jag packat ner mina pärmar i en kartong, den ska med till nästa anhalt i augusti. Jag har lämnat in dator och iPad samt tagit hem tekopp och tofflor (classic lärarstil). Jag har också hållit mitt sista pass för FSH IF på ett tag och från och med imorgon är jag helt ledig i 3 veckor innan jag börjar hålla pass igen. Däremellan ska jag gifta mig och åka på bröllopsresa. Hallå!? När blev jag så... gammal? Äldre? Vuxen? 

 

Imorgon kommer jag mest lalla runt på jobbet och säga hejdå till alla grymma kollegor. Sen är den långa ledigheten äntligen hääär. Men allra först ska jag träffa världens bästa naprapat för att behandla min axel. Jag är helt sned och kan inte gå så här och ha ont fram till bröllopet. Min högra arm är liksom cirka 3 cm längre än den vänstra?? Hur skulle det se ut på bröllopsfotona egentligen? Ska bli så skönt att få det behandlat. 

Sen är det midsommar mina vänner! Vår afton tillbringas som vanligt ute i Aronstorp med världens bästa gäng av vänner. Här är en bild från förra året: 

 

Benny är inte hemma ikväll och vanligtvis skulle jag lägga mig och glo på helgens avsnitt av SKAM på paddan. Men nu är den inlämnad och jag somnar nog när som helst ändå. Det är årets längsta och ljusaste dag och jag slumrar redan vid kl. 21. Säger ju att jag behöver sommarlov. Så man orkar njuta av Sveriges sköna sommarnätter. 

Tack och bock! 

Inga kommentarer: