tisdag 27 juni 2017

Lite tur ska man ha

Ibland måste man få ha lite flyt. Särskilt en så här stressig vecka som veckan när man ska gifta sig. Fick meddelande om att jag vunnit en tävling på instagram hos Proteinbolaget.se. Produkter till ett värde av 700 kr kommer snart hem till mig, yay!

 

Vet inte om jag skrev det här men kransen jag bar på midsommar vann jag också i en tävling via Facebook hos Malmköpings Blomsterhandel. Mamma och Benny tycker jag borde köpa en lott och det vore kanske inte en så tokig idé. Snacka om flyt! 

 

Hoppas inte att jag jinxar mig själv nu med detta flyt. Så för att avdramatisera det hela kan jag ju berätta något som inte är lika tursamt. Har varit på två besök hos världens bästa naprapat Gustav och han har lyckats ordna till min sneda axel. Dock har jag träningsförbud med axeln tills efter bröllopsresan. Vilket innebär att det är löpning och promenader som står på schemat framöver. Yay... 

Inga kommentarer: