tisdag 30 september 2014

Man måste ha något att längta till

Det är märkligt hur ena dagen kan vara upp och den andra så himla mycket neeeer. Jag kom ingenstans med skolan igår. Jag fastande i den hemtenta som ska in på fredag. När förmiddag blev eftermiddag kom paniken krypandes, jag låste mig totalt, fick inget gjort, svettades och grät en skvätt. Efter en promenad lossnade det äntligen litegrann. Men då var klockan kvart över tre, huvudet värkte och hungern började kicka in. Men som tur är, har denna dag varit helt tvärtom. Jag hade världens flow med hemtentan under förmiddagen och nu på eftermiddagen har jag rockat en redovisning. Måtte detta flow nu bara fortsätta ända fram till fredag!
 
När skolan känns så där tung och krävande är det bra att ha saker att längta till. Jag, Benny, Lina, Storken, Johanna och Robbin åker till Sälen i vinter. Grabbsen ska åka stafettvasan så vi har hyrt stuga och har tänkt göra en hel semestervecka av detta event. Förhoppningsvis kan vi åka lite skidor, skoter och kolla in älgparken. Dessutom ska vi besöka VM i Falun. Kommer bli awesome!
 
Kolla in vår stuga vi ska hyra:
 
 
















Inga kommentarer: